Interim Medewerker Reporting

Locatie: Heel Nederland
Contactpersoon: Else Lavèn
E-mailadres: else.laven@usgfinance.nl

Wat betekent deze functie concreet?

Als Medewerker Reporting richt je je enerzijds op de complete periodieke rapportage aan klanten en anderzijds op controle en aansluiting van verschillende grootboekrekeningen. Een belangrijk kwaliteitsaspect waar de afdeling voor staat is de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de informatievoorziening.

Tot jouw taken behoren:

  • Uitvoeren en controle van juiste, tijdige en volledige verwerking van gegevens in het betalingsverkeer;
  • Controle op bankmutaties, verwerking van financiële gegevens via grootboek- en hypotheeksysteem;
  • Beheren van de financiële rekeningen en bankrekeningen van (internationale) klanten;
  • Opstellen en aanleveren van periodieke financiële rapportages en overzichten. Deze hebben betrekking op maatwerkrapportages en de standen na de maandafsluiting;
  • Direct contact met alle klanten van de organisatie en verschillende afdelingen binnen de organisatie.


Heb jij oog voor detail en een neus voor verschillen? Ben je scherp op de cijfers, maar word je ook graag betrokken bij het verhaal erachter? Ben je bovendien zo’n financiële professional, die het leuk vindt om mee te denken én te werken in de praktijk en graag klantcontact hebt? Dan is deze rol als Medewerker Reporting je op het lijf geschreven.

Wat mag je van ons verwachten?

USG Finance Professionals streeft naar maatwerk en zodoende zijn er verschillende contractvormen bespreekbaar. De interim-opdrachten variëren qua duur, afhankelijk van de vraag van de opdrachtgever. Het is mogelijk om de werkzaamheden als freelancer te vervullen, maar het is ook mogelijk om in dienst te treden bij USG Finance. Een dienstverband bij USG Finance betekent ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in een dynamische en informele werkomgeving, een marktconform salaris, diverse gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden en de flexibiliteit om de balans tussen werk en privé te bewaken.

Wat verwachten wij van jou?

  • Afgeronde HBO/WO opleiding in Finance gerelateerde richting (bijvoorbeeld Accountancy of Bedrijfseconomie);
  • Bekend met Microsoft Excel en bij voorkeur heb je ervaring met Business Object;
  • Ervaring binnen de FS en kennis van Hypotheekprocessen is een pre;
  • Flexibel, teamplayer, communicatief sterk, zelfstandig.

Voorwaarden

Heb je belangstelling voor een opdracht, een tijdelijke of vaste functie en herken je je in het profiel? Schrijf je in via onderstaande button. Voor vragen over deze functie kun je  contact opnemen met Else Lavèn (recruiter) via: else.laven@usgfinance.nl of 06-17 41 53 20.

Geselecteerde regio's

Solliciteer

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten